2011. január 3., hétfő

Akció 13.

Ma reggel a szakadó esőben magára hagytam az én hóemberkémet. :o(
Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz lesz.
Pécsett, a Köztársaság téri óvoda kerítésére tettem, remélve, hogy hamarosan új gazdára talál és hogy értesülünk is majd a hóemberke új lakóhelyéről.
Nagyon köszönöm ezt a kedves játéklehetőséget!



Időpont: 2010. november 22.
Helyszín: Pécs, Köztársaság tér

Levél a megtalálótól:
Kedves Figurka!
Tegnap reggel a szakadó esőben megtaláltuk a hóembert.
Nagylányom ,Franciska boldogan vitte be a méhecske csoportba a meglepetést.
Miután a gyerekek megcsodálták még mesét is olvastak róla Ildikó óvonénivel.
Délután a testvérével játszottak vele, akkor készült a kép.
Sok nevetést csalt felnőttek és gyerekek arcára ez a kis hóember ezen a boróngós napon.
Köszönjük!
Magam is szívesen varrogatok, amióta gyesen vagyok, egy ideje figyelem is a figurka termékeket, ezért különösen örültem, mikor ránk talált!
Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése